خمکده
انتهورا به روایت تصویر
9 Comments:
Anonymous ناشناس said...
دوست عزيز سلام
ممنون از وبلاگ خوبي كه درست كردي
يك سوال داشتم. مخممر رو من از كجا ميتونم تهيه كنم؟

Anonymous ناشناس said...
سلام
خوبی عزیز

اگر مخمر را با آب گرم و شکر مخلوط کنیم کف میکنه؟؟ و بعد از آن استفاده میشه؟؟

من کردم ولی نشد!مخمرم جو بود

Anonymous ناشناس said...
سلام مخمر رو باید از کجا گیر بیارم

Anonymous ناشناس said...
سلام بی زحمت بگین از کجا مخمر پیدا کنم سپاس

Anonymous مسعود said...
اگه بطری درب پیچی باشه مثل بطری نوشابه خانواده میشه بشه سپاس.

Anonymous ناشناس said...
سلام باید از نانوایی گرفت اسمش مخمر نان

Blogger Unknown said...
باسلام خدمت اساتید مخمر شراب را از کجا میشه تهیه کرد بنده اصفهان هستم وخیلی گشتم گیرم نیومده چون خارجیه....

Anonymous ناشناس said...
:Telegram

R_antahoora@

Blogger Unknown said...
کسخل مخمر نان نمیخایم که